Příprava na PŘIJÍMACÍ/TALENTOVÉ ZKOUŠKY a KONKURZY

Zajímá vás, jak probíhá výuka ve Škole moderního zpěvu? Zeptejte se nás...
Základní informace naleznete na našem školním webu http://www.modernizpev.cz.

Příprava na PŘIJÍMACÍ/TALENTOVÉ ZKOUŠKY a KONKURZY

Příspěvekod Lukáš Jindra, dipl.um. » úte 05. říj 2010 10:09:14

Jsem absolventem Pražské konzervatoře (Na Rejdišti), studoval jsem i na Konzervatoři Jaroslava Ježka.
Aktuálně působím jako profesor sólového zpěvu na Mezinárodní konzervatoři v Praze.

Znám tedy podmínky přijetí na tyto konzervatoře a mohu vás na ně připravit v oblasti sólového zpěvu i hudební teorie (hudební nauka, sluchová analýza, intonace, rytmus).

Potřebujete-li pomoci s herectvím nebo tancem, vím, na koho se obrátit.

Poskytnu vám rady a tipy k přijímačkám a následnému studiu, které jsem nabil nejprve jako student a nyní i jako pedagog na všech třech konzervatořích, které v současné době v Praze vyučují moderní zpěv.
Lukáš Jindra, dipl.um.

Lektor zpěvu

Dobrý den.

Příspěvekod Lucka J. » pon 18. říj 2010 23:05:07

Chtěla jsem se zeptat,jestli by jste mi mohl pomoci k přípravě na příjímací zkoušky na konzervatoř-obor zpěv.Jsem z Olomouckého kraje a výuce u vás bych se mohla věnovat i dopoledne.V dojíždění bych se v rámci možností snažilo podřídit. Za odpověď předem moc děkuji…Lucka
Lucka J.

Re: Dobrý den.

Příspěvekod Lukáš Jindra, dipl.um. » úte 19. říj 2010 9:38:22

Dobrý den,